Menu

Opis skupinskih vadb

BOOT CAMP –  vadba za odlično pripravljeno telo

Boot Camp  je oblika  funkcionalne vadbe,  pri kateri so ključne tri stvari – uporaba lastne teže, enakomerno aktiviranje vseh mišičnih skupin in  skupinska motivacija . Vaje so tehnično različno zahtevne, vendar jih posameznik brez težav lahko prilagaja svojim zmožnostim in sposobnostim. Osnovni treningi so sestavljeni iz skupin vadb, kot so na primer skleci,  trebušnjaki , poskoki,  dviganje uteži  in drugih predmetov,  počepi , tek in raztezanje. Pri tem je nepogrešljiva uporaba elastičnih trakov,  kettlebellov  in podobnih športnih pripomočkov. Treningi so skupinski in potekajo  v intervalih  z vmesnimi odmori, saj je vadba visoko intenzivna. Boot Camp vadba ne pozna meja in je lahko izredno zanimiva!

FUNKCIONALNA  VADBA

Vadba, ki  vključuje širok spekter vaj za moč, vzdržljivost ter gibljivost. Z rednimi obiski se vam bo močno izboljšala splošna fizična zmogljivost.Naučili se boste pravilno izvajati osnovne funkcionalne gibe (počep, mrtvi dvig, skleca, itd.), ki jih vsakodnevno uporabljate tudi izven fitnes centrov.S funkcionalnimi vajami se okrepijo mišice celotnega telesa, veliko vaj je namenjeno tudi za krepitev jedra (ang. core ), poskrbljeno pa je tudi za malo bolj poskočne vaje, s katerimi se izboljša kondicija.vaje samo z lastno težo in minimalnim številom pripomočkov

vaje samo z lastno težo in minimalnim številom pripomočkov – nižja intenzivnost – za slabše pripravljene/začetnike – poudarek na razvoju glavnih motoričnih sposobnosti kot so moč, koordinacija, gibljivost, ravnotežje, kardiovaskularna vzdržljivost POWER P.U.M.Pvisoko intenzivna vadba – vaje z razmeroma lahkimi utežmi (okoli 5 do 15kg) – skupno in hkratno izvajanje vaj s trenerjem (ki kaže vaje in dela z vadečimi) -izvajanje vaj v ritmu glasbe – kompleksne vaje za vse večje mišične skupine (na primer počepi, dvigi, upogibi, potiski) – razvoj vzdržljivosti v moči, oblikovanje telesa in izboljšanje telesne drže

BODY FIT – jutranja vadba

BODY FIT je vadba, pri kateri vam ne bo nikoli dolgčas! Iz ure v uro namreč spreminjamo treninge in pripomočke, da karseda celotno obdelamo telo in vse mišične skupine.Vadba združuje aerobni trening in vaje za moč, oboje na zelo visoki intenzivnosti.Kljub temu se ne prestrašite, kajti intenzivnost se da prilagajati stopnji vaše fizične pripravljenosti! Vaje delamo z lastno težo in pripomočki (uteži, kolebnice, elastike, male in velike žoge, stepi).

Vadba je namenjena tistim, ki si želijo dvigniti svojo kondicijsko pripravljenost ter okrepiti in učvrstiti svoje telo.

PILATES

Pilates je vadba, kjer boste krepimo in “zbujamo” mišice, ki držijo telo močno, predvsem v predelu trupa. Vaje izvajamo počasi, kontrolirano in tekoče s koncentracijo, ki nam omogoča večje zavedanje in čutenje telesa. Večino vaj izvajamo z lastno težo brez pripomočkov, včasih bomo posegali pa tudi po malih in velikih žogah, elastičnih trakovih in utežkah. Pri pilatesu krepimo in raztezamo mišice celega telesa, prav tako delamo na moči, koordinaciji, vzdržljivosti,ravnotežju, oblikovanju telesa in večanju gibljivosti. Zelo je pomemben t.i. pas moči ( jedro, center, hiša moči ali kot ga jaz imenujem kar nosilna stena), ki zajema mišice spodnjega dela trupa, medenično dno, trebušne in hrbtne mišice.Osnovna načela vadbe  boste zlahka prenesli tudi na ostale športne zvrsti. Z redno vadbo postanemo bolj zmogljivi in samozavestni in to vpliva na našo samopodobo, zaradi česar je tudi naše delovanje bolj pozitivno naravnano. Lažje bomo obvladovali stresne situacije in tudi dnevne aktivnosti nas ne bodo večtako hitro utrudile.

Vadba je primerna za vsa starostna obdobja, tako za ženske kot za moške. Potrebno je samo začeti.

🙂

ZUMBA 

Zumba je, dinamična in razburljiva plesna vadba ob eksotični latinsko-ameriški glasbi. Koreografije menjajo med počasnimi in hitrimi ritmi s ciljem oblikovati in ojačati vaše celotno telo. Osredotoča se na mišične skupine zadnjice, rok, nog ter trebuha in na najpomembnejšo mišico vašega telesa, vaše srce!
Vadba je nezapleten skupek krepilnih vaj in enostavnih plesnih korakov. Ob seksi in energičnih latino-ameriških ritmih ustvarja vzdušje razgretega plesišča, a obenem prinaša vidne rezultate.

Zumba je edinstvena, učinkovita in najbrž najzabavnejša oblika aerobne vadbe pri nas!

BJ FITKO 

Je  nizko-intenzivna vadba, ki jo spremlja povečano izgorevanje maščob. Če želite lepo postavo in niste ljubitelj fitnes treningov, je tovrstna vadba naravnost za vas. S pomočjo lastne teže in lahkih uteži,  bomo enakomerno obremenjevali mišice zgornjega in spodnjega dela telesa. Vadba je primerna tudi za začetnike, še zlasti pa jo priporočamo tistim vadečim, ki se želijo učinkovito spopasti z odvečnimi kilogrami oziroma telesno maščobo in pri tem oblikovati svoje telo.intenzivna vadba, namenjena predvsem tistim, ki želijo izgubiti kakšen kilogram in narediti nekaj za dobro počutje.

Z vaditeljem se lahko dogovorite za sestavo jedilnika glede na vaše prehrambene navade .

NIRVANA

Nirvana fitness je revolucionarna kombinacija pomirjajoče glasbe, dinamičnih pilates/joga vaj za oblikovanje telesa ter zavestnega ritmičnega dihanja za regeneracijo našega telesa in občutenja popolne umirjenosti uma.
Naša misija je prenesti to zavedanje med ljudi in na ta način prispevati k večji kvaliteti življenja posameznika.

Vdihni pozitivno, izdihni negativno

VADBA  MLADE MAMICE Z DOJENČKI

Vadba za mamice z dojenčki je posebej prilagojena poporodna vadba. V obdobju po porodu se žensko telo vrača v prednosečniško stanje, do katerega se poskušamo vrniti na nežen način. Na vadbi so poleg mame prisotni dojenčki, ki aktivno sodelujejo pri vadbi.Vaditeljica samo vadbo za mamice z dojenčki obogati še z mnogimi drugimi metodami, med drugim: prepoznavanje dojenčkovega joka in komunikacija z njim, babyhandling in gibalni razvoj dojenčka, ples z dojenčki in za dojenčke, masaža dojenčka…


Prednosti poporodne vadbe za mamice:

-hitrejša vrnitev v prednosečniško stanje
-krepitev mišic medeničnega dna
-krepitev trebušnih mišic in povlačenje trebuščka (edini način kako se znebiti trebuščka po porodu)
-prilagojena vadba mamicam in dojenčkom (mamice lahko dojenčke v miru nahranijo ali previjejo, če je potrebno)
-poglabljanje odnosa med mamico in dojenčkom
-krpitev telesa in počasno vračanje fizične vzdržljivosti
-druženje mamic, ki si pred, med in po vadbi delijo izkušnje
-sprostitev za mamice
-koristne informacije za mamice o dojenju, uspavanju, prehrani, negi dojenčkov itd.

Kdaj lahko začnem z vadbo za mamice z dojenčki?

Priporočljivo je, da z organizirano skupinsko vadbo počakate do prvega ginekološkega pregleda, tj. 6 tednov po porodu. Na pregledu vam bo ginekolog dal zeleno luč za vadbo.

Kaj potrebujem za vadbo za mamice?

Na vadbo pridite v udobnih oblačilih in nogavičkah. S seboj prinesite kakšno vodo. Za dojenčka prinesite vse, kar zanj potrebujete in bi morebiti prišlo prav med vadbo (za previti, nahraniti, kakšno igračko, tetra pleničko…).

Tečaj Vadba za mamice z dojenčki Babylates vodi: Irena Pfundner

– Postnatal inštruktorski tečaj, FitPro, Ljubljana
– Salsababies, ZDA
– Childbirth educator, Childbirth International (v procesu)

© 2018 B.J. FIT – FITNESS & WELLNESS CENTER, KU-CI d.o.o. | Vse pravice pridržane