SKUPINSKE VADBE

!POZOR!

Obveščamo vas, da smo zaradi trenutne situacije, povezane z aktualnimi vladnimi omejitvami, primorani začasno zaustaviti vse ostale skupinske vodene vadbe.

 

PILATES

  • prostori osnovne šole Horjul
  • vsak torek in četrtek od 18:00-19:00 ure
  • obvezne rezervacije na info@bjfit.si ali 031 373 500
  • možno koriščenje turitičnih bonov BON21

PRIJAVI SE NA PILATES

" SKUPAJ SMO MOČNEJŠI "

FUNKCIONALNA VADBA

Vadba, vključuje širok spekter vaj za moč, vzdržljivost ter gibljivost. Z rednimi obiski se vam bo močno izboljšala splošna fizična zmogljivost. Naučili se boste pravilno izvajati osnovne funkcionalne gibe (počep, mrtvi dvig, skleca, itd.), ki jih vsakodnevno uporabljate tudi izven fitnes centrov.

S funkcionalnimi vajami se okrepijo mišice celotnega telesa, veliko vaj je namenjeno tudi za krepitev jedra (ang. core ), poskrbljeno pa je tudi za malo bolj poskočne vaje, s katerimi se izboljša kondicija.Vaje samo z lastno težo in minimalnim številom pripomočkov.

Vadba je primerna za slabše pripravljene/začetnike – poudarek na razvoju glavnih motoričnih sposobnosti kot so moč, koordinacija, gibljivost, ravnotežje, kardiovaskularna vzdržljivost .

STOPNJA INTENZIVNOSTI :  NIZKA / – SREDNJA

BODY FIT

Velikokrat nam čez dan ob vseh obveznostih zmanjka časa, zato vam priporočamo jutranjo vadbo, s katero boste že pred službo naredili nekaj zase in bi radi začeli dan z več energije. Vaje delamo z lastno težo in osnovnimi pripomočki (uteži, kolebnice, elastike, male in velike žoge, stepi), tako da se lahko že zgodaj zjutraj razgibate, raztegnete in sprostite. Vadba pred zajtrkom je bolj učinkovita od večernega treninga, saj se v povprečju izgubi za kar 20 odstotkov več maščobe. Poleg tega se poveča dotok krvi v možgane, kar izostri vašo zavest.

BODY FIT bo pospešil vaš metabolizem, ta bo ostal aktiven dlje časa (do 24h), kar pomeni, da boste čez cel dan hitreje kurili kalorije.

Vadba je oblikovana tako, da je primerna za vse.

STOPNJA INTENZIVNOSTI:  SREDNJA / VISOKA

PILATES

Pilates je vadba, kjer krepimo in “zbujamo” mišice, ki držijo telo močno, predvsem v predelu trupa. Vaje izvajamo počasi, kontrolirano in tekoče s koncentracijo, ki nam omogoča večje zavedanje in čutenje telesa. Večino vaj izvajamo z lastno težo brez pripomočkov, včasih bomo posegali pa tudi po malih in velikih žogah, elastičnih trakovih in utežkah. Pri pilatesu krepimo in raztezamo mišice celega telesa, prav tako delamo na moči, koordinaciji, vzdržljivosti,ravnotežju, oblikovanju telesa in večanju gibljivosti. Zelo je pomemben t.i. pas moči ( jedro, center, hiša moči ali kot ga imenujemo kar nosilna stena), ki zajema mišice spodnjega dela trupa, medenično dno, trebušne in hrbtne mišice. Osnovna načela vadbe  boste zlahka prenesli tudi na ostale športne zvrsti.

Vadba je primerna za vsa starostna obdobja, tako za ženske kot za moške. Potrebno je samo začeti.

STOPNJA INTENZIVNOSTI:  NIZKA

ZUMBA

Zumba je, dinamična in razburljiva plesna vadba ob eksotični latinsko-ameriški glasbi. Koreografije menjajo med počasnimi in hitrimi ritmi s ciljem oblikovati in ojačati vaše celotno telo. Osredotoča se na mišične skupine zadnjice, rok, nog ter trebuha in na najpomembnejšo mišico vašega telesa, vaše srce! Vadba je nezapleten skupek krepilnih vaj in enostavnih plesnih korakov. Ob seksi in energičnih latino-ameriških ritmih ustvarja vzdušje razgretega plesišča, a obenem prinaša vidne rezultate.

Zumba je edinstvena, učinkovita in najbrž najzabavnejša oblika aerobne vadbe pri nas!

STOPNJA INTENZIVNOSTI :  SREDNJA / – VISOKA

BJ FITKO

Je  nizko-intenzivna vadba, ki jo spremlja povečano izgorevanje maščob. Če želite lepo postavo in niste ljubitelj fitnes treningov, je tovrstna vadba naravnost za vas. S pomočjo lastne teže in lahkih uteži,  bomo enakomerno obremenjevali mišice zgornjega in spodnjega dela telesa. 

Vadba je primerna tudi za začetnike, še zlasti pa jo priporočamo tistim vadečim, ki se želijo učinkovito spopasti z odvečnimi kilogrami oziroma telesno maščobo in pri tem oblikovati svoje telo. Intenzivna vadba, namenjena predvsem tistim, ki želijo izgubiti kakšen kilogram in narediti nekaj za dobro počutje.

STOPNJA INTENZIVNOSTI :  NIZKA / + SREDNJA

FIT HRBTENICA

Vadba za zdravo FIT hrbtenico je sestavljena iz vaj, ki izboljšujejo tako stabilnost kot mobilnost hrbtenice. Izvajali bomo večsklepne vaje in se učili pravilne izvedbe osnovnih gibalnih vzorcev. Vadba je zasnovana tako, da izboljšuje mišično ravnovesje in posledično tudi telesno držo. Namenjena je ljudem, ki imajo blage bolečine v hrbtenici in tudi tistim, ki se jim želijo preventivno izogniti. Prav tako pa bodo imeli korist tudi začetniki, ki si želijo postati bolj funkcionalni in se naučiti gibalnih osnov, ki so potrebne za varno sodelovanje na zahtevnejših oblikah vadb.

STOPNJA INTENZIVNOSTI :  NIZKA

BODY MIX

BodyMix je visokointenzivna vadba, odlična za pridobivanje mišične mase, zgubljanje telesne teže in pridobivanje vzdržljivosti. Kljub temu, da je vadba intenzivna, je primerna tudi za začetnike, saj se težavnost vaj individualno prilagaja zmožnostim posameznika. Vadba je poživljajoča, pospeši metabolizem in izoblikuje telo.

Pri BodyMix vadbi se aktivira celo telo. Pričetek vadbe je aerobno ogrevanje, pri katerem se telo pripravi na prihajajoči trening. Sledi dejanski trening, ki je vsakič drugačen. Včasih je načrtovan v slogu krožnega treninga, včasih pa je trening podoben Pump vadbi. Med vadbo se uporabljajo vsi možni pripomočki kot so: TRX, uteži, ketlebelli, žoge, stepperji… Poleg tega pa je pri vsaki vadbi kanček dela z lastno telesno težo. Na koncu se ob pomirjajoči glasbi telo umiri in sprosti, tako da z nasmeškom zapustite naš fitnes center.

Doživite eksplozijo moči in energije svojega telesa. Pridružite se nam!

STOPNJA INTENZIVNOSTI :  SREDANJA +/ VISOKA